Koji iznos trebate?

50 € 25000 €

Koji rok plaćanja želite?

15 Dana 18 Mjeseci
Planirano vrijeme isplate : Sutra 20.09.2024 u 08:30
Ukupan iznos za vraćanje:

Nove korisnike ne tražimo platnu listu za iznose do 500 € na maksimalan rok do 30 dana!
Prednosti za stare (postojeće korisnike): nije potrebna verifikacija osobnih dokumenata, mogućnost odobrenja bez platne liste


PRIMJER KREDITA: Uz zatraženi iznos 1.000,00 EUR na period od 150 dana, ukupan iznos sa svim pripadajućim troškovima iznosi 1.021,20 EUR, uz EKS 8,90%, iznos Premije 21,20 EUR te iznos mjesečne rate 204,24 EUR (5 rata).Minimalni period otplate kredita: 90 dana. Maksimalni period otplate kredita: 540 dana. Najveća EKS (Efektivna kamatna stopa): 9,50%.
Procijenjeno vrijeme isplate je indikativno i ovisi o različitim faktorima, npr. imate li račun u istoj banci kao i vaš zajmodavac, da li ste odmah poslali svu potrebnu dokumentaciju i sl.

Važnost računovodstva u poslovanju

Važnost računovodstva u poslovanju

Što je računovodstvo?

Računovodstvo je jedna vrsta discipline koja se bavi sa zapisivanjem svih financijskih transakcija koje su se dogodile u jednom trgovačkom društvu ili drugoj vrsti poslovne organizacije tokom jednog vremenskog razdoblja. Ono je povijesnog karaktera jer samo zapisuje one podatke koje su se već bile dogodile, te ne može predvidjeti buduće podatke odnosno troškove ili prihode. Računovodstvo je nastalo za vrijeme Mezopotamije, ali se već spominjalo i u Bibliji odnosnom Novom Zavjetu te u Kuranu. U računovodstvu imamo računovođu koji vodi zapise odnosno račune u poslovnim knjigama. U propisima o porezu na dohodak, tu su dvije knjige veoma bitne, a to su knjiga primitaka i izdatak te knjiga prometa. Također, moraju se i druge evidencije voditi, ovisno o tome s čime se trgovačko društvo bavi. Neke od najpoznatijih evidencija su evidencija o tražbinama i obvezama, popis dugotrajne imovine, evidencija o nabavi i uporabi reprodukcijskih i potrošnog materijala, hrane, pića i napitaka, evidencija o izdavanju ili uzimanju kredita u kojoj spadaju i nenamjenski krediti itd.

Kako funkcionira računovodstvo?

Računovodstvo je skup raznih postupaka koje se koriste za klasificiranje, evidentiranje, sumiranje te predočavanje poslovnih transakcija odnosno promjena u poslovnim knjigama. Poslovne knjige se vode po načelu dvojnog knjigovodstva, o čemu ćemo više kasnije reći. Poslovne knjige se sastoje od dnevnika, glavne knjige i pomoćne knjige. Dnevnik je knjiga u kojoj se unose promjene prema vremenskom nastanku. Može se uspostaviti kao jedna poslovna knjiga ili kao više knjiga gdje je svaka namijenjena za zabilježavanje promjena u u svakoj skupini bilančnih ili izvanbilančnih zapisa. Glavna knjiga se sastoji od dva dijela, a to su bilančni zapisi i izvanbilančni zapisi. U glavnoj knjizi se nalaze konte, i konte moraju unaprijed biti pripremljene kako bi se osigurali podatci za izradu godišnjeg financijskog izvještaja. S druge strane, pomoćne knjige se uglavnom vode zasebno. Dvojno računovodstvo odnosno knjigovodstvo je sustav evidentiranja poslovnih promjena odnosno transakcija po kojemu se svaka primjena iskazuje u dva konta, od kojih jedan konto duguje, a drugi konto potražuje.

Zašto je računovodstvo bitno u poslovanju?

Iako mnogi o tome ne razmišljanju, ali računovodstvo je veoma bitno u poslovanju. Kroz vođenje poslovne knjige vi možete vidjeti točno koliki su vam vaši izdaci i koliko uprihodite tokom godine, te koji je vaš konačni dobitak odnosno gubitak. Bez računovodstva ne biste mogli vidjeti vaše prave rezultate poslovanja. U poslovnoj knjizi možete jasno crno na bijelo vidjeti točno koji su sve vaši troškovi, te ujedno možete pratiti uplate. Računovodstvo vam pomaže kod evidentiranja svih vaših troškova, te možete jasno vidjeti kako vam se vratilo ono uloženo. Također, vodite evidenciju o tome tko vam je platio za robu ili uslugu, te jeste li vi platili svojim dobavljačima. Na taj način možete dobiti bolji uvid o tome koliki su vaši okvirni mjesečni troškovi, i možete si kalkulirati koliko morate zaraditi za povratak uloženog. Bez računovodstva nema poslovanja, jer u poslovanju je planiranje i organizacija jako bitno za ostvarenje vašeg poslovnog cilja.

Pročitajte više o kreditima na našem Blogu!

Kako do kredita ako si u blokadi

Kako do kredita ako si u blokadi

Kako do kredita ako si u blokadi Koliko ste noći proveli razmišljajući hoćete li uspjeti „progurat“ ovaj mjesec? Svi oni kojima dugovi vise za glavom, znaju taj osjećaj. Samo u Hrvatskoj ima ih više od 300 tisuća koji su blokirani zbog nepodmirenja...

Prebijanje kredita i ostalih dugova

Prebijanje kredita i ostalih dugova

Dražanje finanancija pod kontrolim i praćenje troškova nije nimalo lako. Dugovanja na kreditnim karticama, minusi na tekućem računa i naplata mjesečnih anuiteta za stambeni kredit, najčešći su problemi s kojima se većina Hrvata suočava. U Hrvatskoj...

Brzi krediti za blokirane građane

Brzi krediti za blokirane građane

Što su brzi krediti za blokirane građane Blokade, ovrhe i prezaduženost postali su sastavni dio svakodnevnog vokabulara. Gotovo da ne postoji građanin koji ne zna nekoga tko je u blokadi ili se sam našao u toj situaciji. Hrvatska je visoko na ljestvici...

         
Ocjena: 4.5 / 5 (529 ocjena)

Home » Važnost računovodstva u poslovanju